Je váš brainstorming vůbec k něčemu?
Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů. Přitom je potřeba myslet nově, abyste měli šanci na vymyšlení něčeho skutečně přínosného. A co zhodnocení a prodiskutování…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.
Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů. Přitom je potřeba myslet nově, abyste měli šanci na vymyšlení něčeho skutečně přínosného. A co zhodnocení a prodiskutování…
Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně společného. Oba vyžadují tvrdou práci, odhodlání, pevné přesvědčení a dlouhodobé plánování. I když to může znít přehnaně, znalosti…
Celých 20 % příbuzných lidí, kteří pracují sami na sebe, pociťují ve své domácnosti zvýšený stres. Důvod? Je to právě kvůli oné kariéře živnostníka. A přitom lidé své tradiční povolání často…
Zlepšit mezilidské vztahy zabere nějaký čas. Víte však vůbec jak na to? V podstatě je to o tom, abyste přiměli druhé mluvit o jejich úspěších a životech. Prostě jim dodejte pocit důležitosti.…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…
Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se můžete například i tím, že po skončení pohovoru odešlete příslušnému náboráři poděkování. Poděkovat druhým za čas, který…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což je možná důležitější), kdy se nevyplatí věnovat potenciálnímu klientovi čas a raději jej investovat…
Smyslem vyjadřování kritiky je zlepšit výkon kritizovaných osob a přiblížit se splnění společných cílů. Při tom je zároveň třeba posílit, nikoli zničit, vzájemnou důvěru a respekt. Platí to v…
Brendan Browne je od roku 2010 ředitelem náboru společnosti LinkedIn, která provozuje největší světovou profesní sociální síť. Ve své praxi narazil na dvě zásadní náborové chyby, ke kterým by podle…
Business plán nemusí být jen souhrnným podnikatelským plánem samostatného podnikatele nebo celé firmy. Také manažeři sestavují business plány v rámci firemního plánování, kde se zaměřují pouze na…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo…
Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí obchodník umět poradit, aby neprodával svůj produkt pod cenou. Při správném použití může být sleva…
Práce projektového manažera zahrnuje spoustu různých činností, které se zpravidla odehrávají ve více týmech a na více místech. Sepsat je stručně, ale zároveň dostatečně výstižně do životopisu, proto…
Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných návyků a naopak si osvojit nové, lepší návyky. Které byste rozhodně měli odstranit jako první? - Potřebu mít vždy pravdu, -…
Personalisté a marketéři dnes mají společné bitevní pole, jímž je internet a sociální sítě. Mnohem více než dosud je proto personalistům doporučováno, aby se naučili uvažovat jako specialisté…