Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily
Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může vyznít jinak, než jak jste zamýšleli. Neposílejte proto e-maily, které by mohly působit neupřímně,…
Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 2019 článků.
Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může vyznít jinak, než jak jste zamýšleli. Neposílejte proto e-maily, které by mohly působit neupřímně,…
Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první pohled kontraproduktivně, mohou u konkrétních obchodníků v určitých případech fungovat. Jedno však…
Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost nebo luxus. Je to nezbytné, pokud chcete být úspěšnými lídry. Proto to nepřehánějte se zaměřením na…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s prodejem ještě tolik zkušeností, a…
Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s prodejem konkrétního produktu, můžete se s úspěchem ucházet o pozici prodejce a dokonce být přijati namísto někoho, kdo má s …
Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity svých zaměstnanců? Diverzita nejen může, ale především by měla být velmi důležitou součástí…
Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích neobvyklá. Způsobuje celou řadu problémů v nejrůznějších situacích, dnes se však zaměříme na vyjednávání.…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá a mnoho lidí má vůči telefonickým nabídkám averzi. V menší či větší…
Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o vedení lidí, které vidíte tváří v tvář - je třeba, aby udělali svou práci.
Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí do místní kultury, jsou po návratu domů kreativnější. Když se vám podaří zapadnout mezi místní a…
Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste videoobsah měli začít tvořit, máme pro vás několik užitečných tipů, které určitě využijete. Poskytli nám je špičkoví odborníci,…
Co odděluje úspěšné od neúspěšných? Není to původ, vzdělání a v mnoha případech ani vrozená inteligence. Úspěšní lidé mají jiný přístup než ostatní, a to jak v životě, tak i v práci. Zde jsou 4…
LinkedIn, který právě překonal hranici 500 milionů uživatelů, umí být velmi užitečným nástrojem při hledání nového pracovního uplatnění, nacházení vhodných kandidátů do týmu, oslovování nových klientů…
Zvědavost je velmi zajímavá lidská vlastnost. Vědecké studie prokázaly, že úzce souvisí nejen se zaměstnaností jednotlivců, ale také s ekonomickými výsledky a politickou svobodou celých zemí. Nikoho…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš poměřovat s konkurencí. Proto je důležité mít dobrou strategii pro získání úplně prvních zákazníků.