Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Co současní a budoucí zaměstnanci očekávají od technologií?

15.3.2017 

Goldman Sachs odhaduje, že virtuální a rozšířená realita vytvoří trh, který do roku 2025 vyroste až do hodnoty 80 miliard amerických dolarů v příjmech. Souviset to bude především s tím, jak se tyto…

Článek v rámci předplatného icon Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

15.3.2017 

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů, to vše má za úkol jednu jedinou věc,…

Článek v rámci předplatného icon Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody

14.3.2017 

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich produkt a zda jim nabídku kvůli přehnané ceně nebo nevhodnosti takříkajíc nehodí na hlavu. Tato obava, i když je někdy…

Manažer nemusí mít rád své podřízené

13.3.2017 

Každý v životě narazí na někoho, kdo mu z nějakého důvodu nesedne, a práce není výjimkou. Nesympatického kolegu většinou zvládneme bez problémů, co ale dělat, pokud máte jako manažer řídit někoho,…

icon Proč a jak hledat někoho, kdo zapadne do firemní kultury?

10.3.2017 

Pokud berete svou firemní kulturu vážně, potom byste měli hledat kandidáty, kteří se do ní hodí. Neriskujte, že klesne produktivita a bude docházet k potížím v komunikaci. Když přijmete do týmu…

Zatočte s komunikačními zlozvyky

9.3.2017 

Efektivní komunikace vede k navazování dobrých vztahů s lidmi, a dobré vztahy s lidmi zase vedou k uzavírání obchodů a dlouhodobých obchodních spoluprací. Umět správně komunikovat je základem úspěchu…

Článek v rámci předplatného icon Klient neplatí. Co musíte udělat?

8.3.2017 

Asi se vám to již stalo, stejně jako každému prodejci. Zákazník vypadá solidně, obchod proběhne v pořádku, vy už se soustředíte na nové cíle, a pak přijde zpráva, že klient neuhradil fakturu nebo se…

Strach z neúspěchu neprospěje zaměstnancům ani firmě

8.3.2017 

Nedávná studie prezentovaná na Světovém ekonomickém fóru 2017 ve Švýcarsku naznačuje, že pomocí méně přísného přístupu k neúspěchům může být dosaženo vyšších prodejů a vyšší produktivity. Neúspěch v …

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů pro telefonování pasivním kandidátům

8.3.2017 

Každá firma chce získat ty nejlepší pracovníky. To jsou však často lidé, kteří pracují pro někoho jiného. Říkáte si, že nemá smysl snažit se tyto lidi získat, pokud nemáte prostředky na to, abyste…

Článek v rámci předplatného icon Návrat k obchodní profesi po vyhoření

7.3.2017 

Syndrom vyhoření je bohužel skutečný problém a obchodníci jsou rizikem vyhoření zasaženi téměř nejvíce ze všech profesí. Nezáleží přitom na tom, jak moc vás momentálně vaše práce baví. Pokud se vám…

Článek v rámci předplatného icon 3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce

3.3.2017 

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě. Je to například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba ovšem přináší i nové požadavky. Jaké…

Článek v rámci předplatného icon Proč perfekcionismus nepatří do prodeje

1.3.2017 

Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní vlastnost. Vždyť perfekcionista vždy vše dělá s maximální obezřetností a dává pozor i na ty nejmenší detaily. Perfekcionismus…

Článek v rámci předplatného icon Lesk a bída náboru ve startupech

24.2.2017 

Nábor patří k tradičním slabým stránkám startupů. Každý startup ale potřebuje růst, aby mohl přilákat další talenty a finanční prostředky. Co je tedy třeba zlepšit? Chabé výsledky náboru ve…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

20.2.2017 

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit…

Poslouchejte dobré rady, ale nebuďte slepí

20.2.2017 

Experti jsou zde, aby nám tak trochu poskytovali navigaci. Umějí totiž rozlišit důležité od nedůležitého. Můžete se jich zeptat a oni vám v rámci své odbornosti povědí, co je skutečně podstatné. Díky…

Výpis 961975 z celkem 1970