Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

20.4.2018 

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální zákazníci věřit, že jste odborníky na danou oblast. Jestliže klienti nevěří, že se v dané…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

18.4.2018 

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se ani vaše firma pravděpodobně nevyhne komentářům ze strany zákazníků, vámi nabízených služeb nebo prodávaných produktů. Z …

Tipy, které si musíte přečíst před příští poradou

17.4.2018 

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak to udělat, aby vaše porady byly organizovanější a produktivnější? Máme pro vás několik tipů, které opravdu fungují.

Článek v rámci předplatného icon Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

16.4.2018 

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších prodejních nástrojů. Umět správně oslovit klienta přes telefon patří k základním kamenům prodejních…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k urychlení obchodu

13.4.2018 

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice mají o produkt zájem, ale nic jim nebrání v odkládání rozhodnutí, s rozhodnutím často nepřiměřeně…

icon Chcete se stát lepším obchodníkem? Víme, co dělat a co nedělat

11.4.2018 

Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se totiž buď neustále posouvá, vzdělává a zlepšuje, anebo začne stagnovat a jeho výsledky zpravidla spadnou pod udržitelný limit.…

icon 3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

5.4.2018 

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále nemají zcela jasno v tom, co by vlastně měli hledat v tom, co klient říká. Přitom už v rámci úvodního…

Měníme chování za pomoci gamifikace (1/2)

4.4.2018 

Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů. Ve skutečnosti nám může posloužit jako skutečně silný nástroj, díky němuž dokážeme změnit chování zaměstnanců a dosáhnout…

Západní společnost by se měla učit od svých důchodců

29.3.2018 

Změna rozvrhu všedního dne po odchodu do důchodu mění lidem život v něco jako vězení. V penzi často nenastává žádný příval nové energie a nepřichází žádné nové dobrodružství. Stará přátelství, spojená…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

26.3.2018 

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný obchodní tým naplňoval svůj potenciál. Osobní nevraživost, nedůvěra, pocit nespravedlnosti nebo malý pocit sounáležitosti…

icon Skvělé pracovní výkony nejsou samozřejmé

26.3.2018 

Personalisté spolu s manažery věnují hodně času zaměstnancům, kteří se při výkonu práce potýkají s různými problémy. Hledají způsoby, jak je více podpořit a motivovat. To je samozřejmě důležité,…

Článek v rámci předplatného Pět největších překážek úspěšného networkingu

23.3.2018 

Networking je anglický výraz, který označuje rozšiřování sítě kontaktů skrze navazování styků s novými lidmi. Tímto způsobem se hledají jak noví obchodní partneři, tak klienti, a nejčastěji probíhá…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

21.3.2018 

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své peníze nebo jiné investice. Aby vám klienti důvěřovali, musejí vás brát jako odborníka a autoritu na danou oblast, a stejně…

icon Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

20.3.2018 

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…

Článek v rámci předplatného 10 tipů, jak na společenském setkání získat co nejvíce kontaktů

13.3.2018 

Součástí širších obchodních technik každého podnikatele by měla být účast na různých odborných akcích, kde se má možnost setkat s lidmi z oboru, potenciálními obchodními partnery a klienty. Přinášíme…

Výpis 781795 z celkem 1970