Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

14.8.2018 

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky, chovají se iracionálně a způsobují…

Kdy je nejvhodnější chvíle stanovit si cíle? Známe odpověď

6.8.2018 

Kdy přesně bychom si měli stanovovat cíle? Revidování cílů by zcela jistě mělo probíhat pravidelně. Co by v nás však mělo vyvolat potřebu opravdu důkladně přehodnotit, o co vlastně usilujeme?

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k tomu, aby se vám zájemci o práci ozývali sami

3.8.2018 

Díky historicky nejnižším počtům lidí bez práce je pro zaměstnavatele momentálně těžké sehnat kvalitní kandidáty na volné pozice. Z hlediska efektivity náboru i snížení nákladů na něj je ideální,…

icon Pět tipů, jak zajistit návratnost investic do školení zaměstnanců

1.8.2018 

Ve světle současné ekonomické konjunktury a nedostatku lidí na trhu práce se firmy čím dál méně zdráhají investovat do školení zaměstnanců. Školení a firemní kurzy byly ještě v nedávné době kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného icon Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

icon Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (2/2)

27.7.2018 

V první části článku jsme si vysvětlili, že existují různé nástroje pro testování různých schopností, dovedností a předpokladů zaměstnanců či uchazečů o zaměstnání ve vaší firmě. Zabývali jsme se…

icon Přehnaná personalizace může klienta znechutit

24.7.2018 

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ obchodování. Lidé chtějí mít produkty upravené sobě na míru a nabídka produktu by vždy měla odpovídat…

Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh

20.7.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu, poskytovat uživatelům nejlepší možnou shodu pro dlouhodobý vztah. Ostatní služby založené na principu…

Článek v rámci předplatného icon Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

19.7.2018 

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

icon Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (1/2)

19.7.2018 

Existují různé nástroje pro vyhodnocování různých lidských schopností, dovedností a předpokladů. V HR se nejčastěji používají pro hodnocení uchazečů o práci a při rozvoji zaměstnanců. Ne každý nástroj…

Článek v rámci předplatného icon Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

13.7.2018 

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu vymaže, nebo si ji rozklikne a přečte. Psaní chytlavých předmětů tak, aby adresáti měli tendenci e-mail…

icon Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

12.7.2018 

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak můžete coby obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného icon Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře

11.7.2018 

Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a služeb. Lidé se často se značkami, které mají rádi, na sociálních sítích spojují na opravdu osobní…

icon Čtyři soft skills nezbytné pro úspěšné prodejce

9.7.2018 

„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli úspěchu v obchodě, musíte vykazovat kombinaci jak tvrdých, tak měkkých dovedností. Zde jsou čtyři „soft…

Výpis 736750 z celkem 1970