Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "person" bylo nalezeno 1970 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 nejefektivnějších trendy v prezentaci start-upů na sociálních sítích

25.10.2018 

Nové firmy mají v dnešní době celou řadu možností, jak se prezentovat online. Jednou z nejzásadnějších metod je prezentace na sociálních sítích. Již dávno neplatí, že tento způsob marketingu je…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři manažerské tipy pro větší výkonnost obchodního týmu

23.10.2018 

Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí týmu musí umět podnítit členy týmu k té nejlepší práci i jinými prostředky. Dnes se podíváme na čtyři trochu netradiční…

icon 3 způsoby osobního rozvoje ze staré školy, které ale výborně fungují

22.10.2018 

V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy, které v efektivitě často předčí ty staré. Nejinak tomu je i v obchodní branži. Existují přesto určité staré postupy, které…

Nechte své nejlepší zaměstnance odejít… nebo s nimi aspoň mluvte

22.10.2018 

Když ti nejlepší zaměstnanci zůstávají v našem týmu, je to dobře. Nebo snad ne vždy? Odcházení stávajících a hledání nových zaměstnanců je drahé, ale někdy byste i vy sami měli chtít, aby ti nejlepší…

Článek v rámci předplatného icon Výhody introvertního zaměstnance aneb Proč byste měli přijímat introverty

22.10.2018 

Týmový hráč, precizní, kreativní a iniciativní jedinec, který dobře vychází s kolegy. Tak většinou vypadá představa manažerů a náborových pracovníků o osobnosti kandidáta, kterého by chtěli na volnou…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k udržení vašich klientů

18.10.2018 

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než udržet si toho stávajícího. Nicméně konkurence je veliká a boj o zákazníky nemilosrdný. Zde jsou čtyři…

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které nesmíte vyslovit, když žádáte o vyšší plat

17.10.2018 

Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat. Hodnota lidské práce stoupá, ceny se zvyšují a stejně tak se zvyšují i tržby firem. Žádost o vyšší plat ze strany vyžaduje ze…

Článek v rámci předplatného icon Pět mýtů o spánku a zdraví, kterým musíte přestat věřit

15.10.2018 

Co se týče zdravého životního stylu, pracovní výkonnosti a schopnosti udržet si energii a pozitivní nadhled, řada odborníků i laiků často skloňuje výrazy jako spánek, stravování a denní návyky. I…

Článek v rámci předplatného icon 9 soft skills, které byste měli hledat u kandidátů

15.10.2018 

Ať už nabíráte pracovníky v jakémkoliv oboru, patrně vždy hledáte někoho, kdo má smysl pro profesionalitu, analytické a kritické myšlení a týmového ducha. To, jestli má někdo tyto vlastnosti, můžete…

Článek v rámci předplatného icon „Máte nějaké otázky?“ Na co se ptát na pohovoru na obchodní pozici

9.10.2018 

Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o potenciálních klientech a jejich prioritách dozvíte, když je necháte mluvit a vybírat témata. To znamená, že je nutné pokládat jim…

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet pozitivní nadhled za každou cenu

3.10.2018 

Všichni se vědomě nebo podvědomě snažíme dosáhnout stavu pohody a spokojenosti. Pro vaši kariéru obchodníka je zcela zásadní, abyste si udrželi zdravý pozitivní nadhled i tváří v tvář s dílčími…

Článek v rámci předplatného icon 4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

2.10.2018 

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem. Důvěra a schopnost empatie jsou také zásadní z obchodního hlediska, protože klienti nebudou ochotni…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři statistky důležitosti emocí v rozhodování klientů

26.9.2018 

Úspěšný obchodník musí umět pracovat s emocemi svých potenciálních i aktuálních klientů. Někteří prodejci si ale možná ani neuvědomují, jak důležitou roli hrají emoce v rozhodování a chování klientů.…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se psát e-maily, které zaujmou

25.9.2018 

Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky úspěšných způsobů je e-mail. Pokud ale nemáte jinou možnost a pokud hlavně víte, jak takový oslovující e-…

icon Pět způsobů, jak se úspěšní lidé dovedou přenést přes neúspěch

21.9.2018 

Neúspěch k obchodu patří a je pouze na jednotlivých lidech, jak na neúspěch reagují. Někoho mohou neúspěchy zcela paralyzovat a demotivovat, někoho mohou naopak podpořit v práci a přinést mu…

Výpis 706720 z celkem 1970