Několik mýtů o PR
Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených informací. První z nich je již chápání pojmu PR jako takového. Public Relations znamená podle tradiční definice styk s…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.
Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených informací. První z nich je již chápání pojmu PR jako takového. Public Relations znamená podle tradiční definice styk s…
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity firem stále na větší důležitosti. Mnoho firem si již uvědomilo důležitost pořádání seminářů s prezentacemi svých vedoucích…
Dnešní vedoucí a manažeři se musí na pracovištích a ve firmách potýkat se značným stupněm nejistoty. Stabilní struktury jsou pryč, neustále probíhají nějaké reorganizace, kladou se velké požadavky na…
Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním portálem InfoDesk, který umožňuje uživatelům přístup do přibližně 90 databází na platformě Domino IBM Lotus. Firma však v…
Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití je proto i oblast public relations. Dnes je Internet považován za jeden z finančně nejefektivnějších kanálů pro komunikaci,…
Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment centrech. Vdobě, kdy jsem ji začala psát (asi před rokem), nic podobného na trhu nebylo. Mým cílem bylo poskytnout praktickou…
Velké firmy někdy dělají bláznivé věci. Společnost Kmart Corp., která musí být chráněna konkurzním soudem, založila webovou stránku, na které vedoucí podnikové komunikace Dave Karraker shromažďuje…
Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to ale ve skutečnosti znamená? Mezi praktiky a teoretiky je nejrozšířenější definicí PR ta, která byla přijata v roce 1978…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují značku firmy a dodávají jí příchuť…
Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové stránky měly zákazníky nejen…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…
Článek přináší několik tipů, jak zvýšit návštevnost vašeho firemního webu. Zákazníci chtějí informace čím více jich na stránkách firmy najdou, tím lépe. Vaše webové sídlo potřebuje publicitu…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět, je shrnutí klíčových informací (tzv. pitch letter) tato část dokumentu by měla být tištěna černě, normalizovaným písmem, v…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán bezpočet statí, zejména pak o jejich nejdůležitějším aspektu názvu samotném. Ten je totiž prvkem, který vytváří vzkaz směřovaný k…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat vypracování mediálně i finančně efektivní marketingové strategii mnohem více pozornosti, než tomu bylo dosud. Rozvoj technologií…