Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

Podnikatelky, které se popraly s rakovinou prsu, udržely své firmy nad vodou

6.11.2007 

Ženy-podnikatelky s diagnózou rakoviny prsu musely své kroky dobře promyslet.Třeba zvážit, zda, kdy a jaksdělí svůj stav klientům či kolegům, nebo zda budou ochotny pracovat pochemoterapii, případně,…

Povinnosti a možnosti PR

27.10.2007 

Public relations (PR) neboli vztahy sveřejností lze zařadit do seznamu nejsilnějších marketingových zbraní, pomocí kterých se společnosti snaží získat co největší přízeň u současných a potencionálních…

icon Nábor netestuje jen uchazeče

19.10.2007 

Nejen uchazeči o zaměstnání jsou pod drobnohledem v rámci přijímacího procesu. I náboráři riskují. Konkrétně to, že ztratí případné kvalitní pracovníky, které by mohli v budoucnosti potřebovat. Mohou…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně na vyhledávače

20.9.2007 

Řada firem nemá tušení, co se o jejich produktech píše na Internetu. V dnešní éře Webu 2.0 přitom mohou negativní komentáře na sociálních serverech, v diskusních fórech či blozích poškodit jejich…

Oblečte se pro pracovní úspěch

29.8.2007 

V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního odívání do zaměstnání. Nějakou dobu se zdálo, že obleky skončily v osmdesátých letech. Konzultantka Simone Corcoranová však…

Když manažer jede na dovolenou

14.8.2007 

Manažeři odcházejí na dovolenou se slovy, že kdyby se cokoliv dělo, chtějí o tom vědět. Mobil prý budou mít stále zapnutý. Podřízení potřebují mít stejně jako jejich šéf pocit vyšší zodpovědnosti.…

Public realtions jako jedna z funkcí managementu

2.8.2007 

Public relations jsou činnosti sloužící k tvorbě vztahů s veřejností, ale i nutnost, bez které by firma neměla být schopna konkurenčního boje. Práce s veřejností jako jedna z částí managementu by měla…

Článek v rámci předplatného icon Věk zaměstnanců určuje jejich stabilitu

31.7.2007 

Starší pracovníci sice stojí firmy více peněz, ale jejich zanícení a motivace, které se s věkem zvyšují, tyto náklady kompenzují. Pracovníci nad 55 let věku totiž bývají v práci spokojenější a méně…

Článek v rámci předplatného icon Já už budu hodný, šéfe

31.7.2007 

Firemní hesla typu zákazník na prvním místě nebo pracovat co nejlépe jsou již tak běžná, že nikoho nepřekvapí. Co ale má zaměstnanec dělat, když od něj zaměstnavatel vyžaduje podepsání dohody o…

Článek v rámci předplatného icon Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

17.7.2007 

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických služeb, mají na výběr z celé řady přesvědčivých prodejců. Jak tedy vybrat vhodné řešení?- Jasně definujte svou zákaznickou…

Článek v rámci předplatného icon Lekce e-mailové etiky

18.6.2007 

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje do 12 doporučení.- E-mail není…

Článek v rámci předplatného icon Deset kroků k úspěšnému veletrhu

12.6.2007 

Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky PR a reklamy společnosti Veletrhy Brno, a. s.- Marketingová příprava . Začněte vhodným výběrem akce. Vycházejte z…

Co všechno byste měli vědět o neefektivních poradách

6.6.2007 

Seděli jste někdy na poradě jen proto, abyste pochopili, že skutečné problémy se ve vaší firmě řeší mimo porady? Nevěděli jste po skončení porady, jaký byl vlastně její smysl? Pak jste pravděpodobně…

icon Copywriterem v osmi krocích

20.5.2007 

Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro svůj web či PR materiálů problém. Zaměstnávají totiž profesionální copywritery. Menší firmy bývají odkázány samy na sebe a…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám

11.5.2007 

Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh. Popište, co skutečně nového nebo jiného nabízíte. Jde o nový trend ve vašem oboru? Jak pomůžete svým zákazníkům k lepšímu…

Výpis 676690 z celkem 825