Oblečte se pro pracovní úspěch
V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního odívání do zaměstnání. Nějakou dobu se zdálo, že obleky skončily v osmdesátých letech. Konzultantka Simone Corcoranová však…
Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.
V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního odívání do zaměstnání. Nějakou dobu se zdálo, že obleky skončily v osmdesátých letech. Konzultantka Simone Corcoranová však…
Manažeři odcházejí na dovolenou se slovy, že kdyby se cokoliv dělo, chtějí o tom vědět. Mobil prý budou mít stále zapnutý. Podřízení potřebují mít stejně jako jejich šéf pocit vyšší zodpovědnosti.…
Public relations jsou činnosti sloužící k tvorbě vztahů s veřejností, ale i nutnost, bez které by firma neměla být schopna konkurenčního boje. Práce s veřejností jako jedna z částí managementu by měla…
Starší pracovníci sice stojí firmy více peněz, ale jejich zanícení a motivace, které se s věkem zvyšují, tyto náklady kompenzují. Pracovníci nad 55 let věku totiž bývají v práci spokojenější a méně…
Firemní hesla typu zákazník na prvním místě nebo pracovat co nejlépe jsou již tak běžná, že nikoho nepřekvapí. Co ale má zaměstnanec dělat, když od něj zaměstnavatel vyžaduje podepsání dohody o…
Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických služeb, mají na výběr z celé řady přesvědčivých prodejců. Jak tedy vybrat vhodné řešení?- Jasně definujte svou zákaznickou…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje do 12 doporučení.- E-mail není…
Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky PR a reklamy společnosti Veletrhy Brno, a. s.- Marketingová příprava . Začněte vhodným výběrem akce. Vycházejte z…
Seděli jste někdy na poradě jen proto, abyste pochopili, že skutečné problémy se ve vaší firmě řeší mimo porady? Nevěděli jste po skončení porady, jaký byl vlastně její smysl? Pak jste pravděpodobně…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro svůj web či PR materiálů problém. Zaměstnávají totiž profesionální copywritery. Menší firmy bývají odkázány samy na sebe a…
Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh. Popište, co skutečně nového nebo jiného nabízíte. Jde o nový trend ve vašem oboru? Jak pomůžete svým zákazníkům k lepšímu…
Dobroucestou, jak se stát úspěšným prodejcem, je kopírovat ty nejlepší. Školící a konzultační firma Miller Heiman zveřejnila v únoru studii, zabývající se chováním úspěšných prodejních sil.Vítězné…
Některé tradiční české značky prorazily do světa a zůstávají zakořeněné v paměti lidí. Ukázal to výzkum společnosti Mather Communications, kterého se zúčastnilo asi 250 představitelů velkých českých…
Firmy v dnešní době již chápou, že vlastní webové stránky nejsou luxus, ale nutnost. Mít stránku však ještě neznamená, že půjde ruku v ruce se ziskem. Některé stránky svým designem zákazníky přímo…
Každý vůdce má nějakou vizi, která se odvíjí od celkové vize firmy. Bez toho, aby uměl správně komunikovat, mu však není k ničemu. Je to podobné jako při obchodním jednání. Chcete, aby lidé ve firmě…