Jsou pro značku důležitější pracovníci v terénu nebo centrála?

Jeden manažer a jeden prodejce sdělují svůj názor na téma, kdo má větší vliv na firemní jméno – terénní pracovník, nebo vedoucí prodeje.

Dle názoru Jima Bullocka – viceprezidenta a ředitele prodeje Benchmark Hospitality International - jsou oba důležití. Prodejce je však mnohem viditelnější z pohledu zákazníka. Na rozdíl od manažera, jenž je vyslancem značky dovnitř podniku. Pozice prodejce je ale mnohem těžší, neboť u zákazníků nemá k dispozici veškeré materiály, jenž má jeho kolega manažer ve své kanceláři.

Dle názoru J. J. Padena – prodejce SAS Institute Inc. - má manažer prodeje vliv na marketing a strategii značky, ale prodejce je ten, kdo stojí za konkrétními obchody. Prodejce je v terénu tím, kdo má na vnímání značky největší vliv. Je tím, kdo značku umísťuje v očích zákazníka. Úspěšný manažer prodeje buduje svůj tým prodejců a jeho členům zajišťuje podporu, kterou potřebují pro úspěšné jednání se zákazníky.

-jh-
Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace