8 nejčastějších chyb při elektronické komunikaci

Autorka článku si po záplavě elektronické pošty, kterou denně ve své firmě přijímá vytvořila několik zásad pro její využívání. Přesněji řečeno se jedná o chyby, kterým je třeba se vyhnout. Představuje osm jednoduchých tipů proto zachování náležité podoby prezentace firem i jejich e-mailových schránek. Mezi nejčastější chyby elektronické komunikace tedy patří:

- nedodržování etických zásad (psaní mailů v rozčilení, sarkasmus, velká písmena, nejasné předměty zpráv, dlouhá a nic neříkající sdělení, vtipy, básně atd.),
- přesvědčení o vlastní anonymitě,
- zasílání pošty nesprávným osobám,
- používání jediné e-mailové adresy pro účely veškeré komunikace,
- zapomínání kontroly všech vlastních e-mailových schránek,
- odesílání pošty bez přečtení,
- zapomínání na přílohy,
- využití jiné domény než vlastní.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral