Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které si musíte ujasnit, než rozjedete vlastní podnikání

Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…

Článek v rámci předplatného icon Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz?

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem

Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…

Článek v rámci předplatného icon Sedm zásad úspěšného firemního účtu na sociálních sítích

Sociální sítě jsou, vzhledem k jejich rozšířenosti, jedním z efektivních…

Článek v rámci předplatného icon Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci

Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…

Článek v rámci předplatného icon Co to je únava z rozhodování a jak se jí vyhnout?

Únava z rozhodování je jednou z mnoha civilizačních chorob způsobených…

Článek v rámci předplatného icon Nepracovní aktivity, které zabraňují syndromu vyhoření

Syndrom vyhoření je strašákem v mnoha oborech. A právě obchod a prodej jsou…

Článek v rámci předplatného icon Osm triků, které vám každé ráno zajistí vyšší produktivitu

Ráz celého dne se nejvíce rozhoduje ráno. Proto mají vysoce produktivní a…

Článek v rámci předplatného icon Neúspěch jako možnost růstu ve vašem obchodním týmu

Řada lidí se nikdy nemůže stát dobrými obchodníky. Není to tím, že by…

Daniel Šmíd

icon Reportáž: Jak začít rozhovor a získat přátele nejen mezi klienty

Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…

Článek v rámci předplatného icon Sedm základních typů cenotvorby

Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za…

Výpis 703715 z celkem 4701