Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet, zlepšit a prohlubovat vztahy se zákazníky. Základní přínos těchto časopisů spočívá v tom,…
Kontaktní centra nabírají na popularitě. Tuzemské společnosti se snaží…
Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní…
I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…
Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…