Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Největší chyby marketingu - nemluvíte správným jazykem

Jistého pana M. napadla během ranního joggingu zajímavá myšlenka, jak zlepšit internetové stránky firmy. Byl si jist, že jeho nápad bude využit, přestože věděl, že…

Marketingové články - dlouhé, nebo krátké?

Článek v rámci předplatného icon Marketingové články - dlouhé, nebo krátké?

Marketing pomocí článků je zejména na internetu efektivním způsobem…

IQ evropských spotřebitelů

Článek v rámci předplatného icon IQ evropských spotřebitelů

Čeští spotřebitelé vykazují při nakupování nadprůměrnou inteligenci. Ukázal…

Internet formuje marketing

Článek v rámci předplatného icon Internet formuje marketing

Internet jako běžná součást moderního života mění všechny formy marketingu.…

Značka jménem Vy

icon Značka jménem Vy

Každá firma má svou reputaci. Každý, s kým se setkáváte si dělá obrázek o…

Když dojde inspirace - 6 tipů pro newslettery

icon Když dojde inspirace - 6 tipů pro newslettery

Publikování firemního newsletteru může být velmi náročné, pokud mají…

Mýty o firemní identitě

icon Mýty o firemní identitě

Pohledy na firemní identitu v oblasti e-komerce zahrnují několik běžných…

Textové zprávy mají velkou budoucnost

icon Textové zprávy mají velkou budoucnost

Společnosti od řetězců s rychlým občerstvením po výrobce aut či jiného…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Chyby v on-line transakcích podrývají značky

icon Chyby v on-line transakcích podrývají značky

Transakční selhání na firemních webových stránkách mohou mít výrazně…

7 tajemství internetového marketingu

Článek v rámci předplatného icon 7 tajemství internetového marketingu

Řada firem se v posledních letech zapojila do internetového marketingu.…

Evropský index spokojenosti se službami zákazníkům

icon Evropský index spokojenosti se službami zákazníkům

Společnost Aspect Software vypracovala spolu s výzkumnou společností Leo J.…

Nové trendy v zákaznických službách

icon Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Výpis 39273939 z celkem 4701