Marketing - zprávy z HR

icon Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění potřeb, přání a požadavků zákazníků má svůj smysl. Tento manažerský…

Chcete-li oslovit, buďte osobní

icon Chcete-li oslovit, buďte osobní

Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného icon Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

icon Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Článek v rámci předplatného icon Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném…

Zákazníci na celý život

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci na celý život

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…

Co všechno je PR?

Článek v rámci předplatného icon Co všechno je PR?

PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také…

Náš zákazník, náš marketér

Článek v rámci předplatného icon Náš zákazník, náš marketér

Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

Základní pilíře SEO

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře SEO

Optimalizace reklamy pro vyhledávače (SEO) se ukazuje jako atraktivnější…

7 cest k úspěšnému on-line obchodu o Vánocích

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k úspěšnému on-line obchodu o Vánocích

Tržby elektronických obchodů rok od roku stoupají. Jak si ale zajistit…

Direct mail: Jak zvýšit odezvu

Článek v rámci předplatného icon Direct mail: Jak zvýšit odezvu

Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…

Neměřte věrnost jen návratností investic

Článek v rámci předplatného icon Neměřte věrnost jen návratností investic

Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…

Výpis 38883900 z celkem 4701