Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne při rozhovoru s médii

Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči firmě i veřejnosti. Měli by si dokázat udržet kontrolu a vyhýbat se spekulacím. To pomáhá…

4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte…

Jak se připravit na rozhovor pro média

Článek v rámci předplatného icon Jak se připravit na rozhovor pro média

Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného icon Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

icon Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…

Brazilci zakazují billboardy

Článek v rámci předplatného icon Brazilci zakazují billboardy

Kodstranění 18000 reklamních billboardů by bylo zapotřebí hurikánu o síle…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného icon K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného icon Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

Jak se dělá vítězná e-mailová kampaň

Článek v rámci předplatného icon Jak se dělá vítězná e-mailová kampaň

Americká organizace Email Experience Council (EEC) bude letos již podruhé…

K čemu zmocňujete své obchodníky?

icon K čemu zmocňujete své obchodníky?

Řada firem si myslí, že „zmocňování“…

7 problémů e-mailu při prodeji

Článek v rámci předplatného icon 7 problémů e-mailu při prodeji

Posíláte potenciálním zákazníkům e-maily místo toho, abyste jim…

Kdo píše pro váš web?

Článek v rámci předplatného icon Kdo píše pro váš web?

Proč si stále více webových stránek najímá profesionální autory textů?…

5 zákaznických strategií pro horší časy

Článek v rámci předplatného icon 5 zákaznických strategií pro horší časy

Firmy by se měly přizpůsobit zhoršující se ekonomické situaci. Platí to i…

Výpis 33943406 z celkem 4703