Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak angažovat příjemce a vyzvat je kakci. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, jimiž se…

Posloucháte své zákazníky?

icon Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

Nejsilnější luxusní značky světa

icon Nejsilnější luxusní značky světa

Ani v době recese se luxusní značky nemají š…

Nepodceňujte mediální trénink

Článek v rámci předplatného icon Nepodceňujte mediální trénink

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…

Jak lépe využít sociální média

Článek v rámci předplatného icon Jak lépe využít sociální média

Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…

Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

icon Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

icon E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného icon 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Článek v rámci předplatného icon Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…

Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Článek v rámci předplatného icon Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

New York Times hlásí další ztráty

Článek v rámci předplatného icon New York Times hlásí další ztráty

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Výpis 32903302 z celkem 4703