Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak angažovat příjemce a vyzvat je kakci. Článek proto upozorňuje na čtyři základní chyby, jimiž se…
Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…
Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…
Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…
E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…
Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…