Marketing - zprávy z HR

icon Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce, tak se o něj chci s Tebou podělit. Začalo to už ráno. Byl jsem ve škole na zkoušce z …

icon Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

icon Jak donutit zákazníky, aby vám skutečně volali zpět?

Nejčastějším důvodem ztráty potenciálního zákazníka je nechat jej ukončit…

icon Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného icon Desatero telemarketéra

Server CustomerThink.com zveřejnil desatero telemarketingu, kterého by se…

Článek v rámci předplatného icon Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného icon Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka…

9 pilířů úspěšného e-mailingu

Článek v rámci předplatného icon 9 pilířů úspěšného e-mailingu

Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…

Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

icon Než začnete s přípravami na velkou marketingovou kampaň…

Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Článek v rámci předplatného icon Jak podpořit SEO pomocí PR

Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka…

icon Jak zlepšit úspěšnost prodejů v call centru

Práce operátorů v call centru je ve většině případů nevděčná a náročná. Jen…

Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…

Výpis 22372249 z celkem 4708