Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 9 otázek, které by si měl položit vedoucí zákaznického servisu

Rok 2014 je tady a s ním i nutné novoroční předsevzetí každého vedoucího zákaznického servisu, že v tomto roce vylepší práci a výsledky jeho týmu. Jaké otázky byste…

Článek v rámci předplatného icon 5 prodejních profesí na vzestupu

Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i…

icon Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…

Článek v rámci předplatného icon Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník

Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové strategie pro váš byznys v roce 2014

Musíte mít profil na Facebooku. Content marketing je budoucnost. Email je…

icon Proč potřebujete copywritera

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…

icon 12 způsobů podpory videa na YouTube

Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…

icon 4 kroky k úspěšnému prodeji v roce 2014

Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat,…

Článek v rámci předplatného icon 3 největší chyby začínajících obchodníků

Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené…

icon Je rok 2014. Lidé čtou e-maily převážně z mobilu

E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…

icon 10 tipů na efektivní monitoring kvality hovorů v call centru

Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…

Děti věří na Ježíška. Na co věří vaši zákazníci?

icon Děti věří na Ježíška. Na co věří vaši zákazníci?

Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…

Článek v rámci předplatného icon Jak spolehlivě zahodit zpětnou vazbu od zákazníků

Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje…

Výpis 21072119 z celkem 4706