Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte pouze ve výjimečných situacích. Většinou jde nahradit něčím jiným.…
Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…
Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…
Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…
Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes…
Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit…
Proč některé začínající firmy přežijí a uspějí, zatímco jiné upadnou do…
Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní…
Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…