Marketing - zprávy z HR

icon 6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte pouze ve výjimečných situacích. Většinou jde nahradit něčím jiným.…

Článek v rámci předplatného icon Zaměřte se na předprodeje

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem

Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…

icon Jak nejlépe vymáhat dluhy, aniž byste zničili obchodní vztah

I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny

To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…

icon Jak zajistit bezpečnost dokumentů

Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…

Článek v rámci předplatného icon Umíte vyprávět svůj příběh?

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…

Článek v rámci předplatného icon 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…

Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

icon Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes…

Článek v rámci předplatného icon Zvyšte efektivnost vašeho týmu použitím videa

Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit…

icon Chyby, kterým by se měli vyhnout začínající podnikatelé

Proč některé začínající firmy přežijí a uspějí, zatímco jiné upadnou do…

icon Úspěšný obchodník nechce vše hned

Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých…

Výpis 11971209 z celkem 1906