Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak lépe přesvědčit

Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na rozhodování jiných lidí a celkově se umět vcítit do ostatních jsou navíc…

Článek v rámci předplatného icon Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás

Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Jděte za hranice své komfortní zóny

Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…

Článek v rámci předplatného icon Specifika prodeje velkým korporacím

Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme

Článek v rámci předplatného icon Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme

Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016

S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají

Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako…

Článek v rámci předplatného icon Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle…

Článek v rámci předplatného icon 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny…

Článek v rámci předplatného icon Co se situací, kdy si klient myslí, že konkurence má lepší nabídku

Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…

Výpis 10931105 z celkem 1906