Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak si zvednout sebevědomí, když vám momentálně nejdou obchody

Kariéra obchodníka není nikdy pouze strmým vzestupem vzhůru. Každý prodejce čas od času během své kariéry nutně narazí na to, čemu se v angličtině (převzato z …

Článek v rámci předplatného icon Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…

Článek v rámci předplatného icon Jaké otázky položit, abyste zjistili, kolik má potenciální klient peněz?

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného icon 4 znamení, že se vám klient nevyplatí

Odborná literatura i školení pro prodejce se většinu času věnují víceméně…

Top 10 - 1. místo - OfficeFitness.cz - Nepříjemné brnění prstů, bolesti zápěstí či předloktí? Příčinou mohou být špatné pracovní návyky

Článek v rámci předplatného icon Máte málo energie? Zkuste těchto 8 triků

Prodej a další obchodní aktivity se nemohou dařit, pokud prodejce není…

icon Odborníci radí: 10 tipů, jak získat více klientů

Tipů na to, jak co nejefektivněji oslovovat potenciální klienty a získávat…

Článek v rámci předplatného icon 3 důležité rady pro vystoupení na odborné konferenci

Konference jsou jedinečnou příležitostí k navazování kontaktů s lidmi z …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Článek v rámci předplatného icon Networking: Co to je a jak na něj

Pro anglický výraz networking není v češtině přímý ekvivalent. Zjednodušeně…

Článek v rámci předplatného icon Ekonomická krize, obchod a prodejci: Mýty a fakta

Obchodník ve své podstatě musí být člověk, který vidí řešení tam, kde jiní…

Článek v rámci předplatného icon Umíte zareagovat, když klient řekne: „Je to příliš drahé“?

Mnoho prodejců vykolejí, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace musí zaujmout hned na začátku, jinak máte smůlu

První dojem je ten nejdůležitější. To platí i u prezentací, protože u těch…

Článek v rámci předplatného icon Top 4 triky, jak se nenechat zaskočit námitkami klienta

V rámci prodeje se každý prodejce setkává s celou řadou námitek, dílčích…

Výpis 10281040 z celkem 1944