Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby se obchod vůbec neuskutečnil. Mluvíme tu o zákaznících, kteří…

icon Profil top prodejce aneb Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak

Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…

Článek v rámci předplatného icon 4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…

Článek v rámci předplatného icon Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…

Článek v rámci předplatného icon I introvertní prodejce může být úspěšný

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného icon Profesionalita – co to vlastně znamená?

Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které…

icon Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a…

Článek v rámci předplatného icon 3 schopnosti těch nejlepších obchodníků

U úspěšných lidí kolem sebe často vidíme pouze pozlátko navrchu, ale už si…

Článek v rámci předplatného icon Výhody spolupráce s konkurencí

Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o…

Článek v rámci předplatného icon Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů…

Výpis 963975 z celkem 1906