Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického rozpoložení a celkového přístupu každého obchodníka. Jestliže by se vám momentálně hodila…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…
Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
Často se mluví o tzv. mileniálech, tedy lidech, kterým je nyní mezi 20 a 30…