Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu tam, kam potřebuje, a celkově je v komunikaci s protějškem úspěšnější. Pokud neumíte vést…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …
Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…
Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí…
Manažerská pozice má řadu povinností, mezi něž patří také motivace…
Syndrom vyhoření je strašák, který obchází všechny obchodníky bez výjimky.…
Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…
Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…
Dá se říci, že neexistuje něco jako stagnující obchodník. Obchodník se…