Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste se měli coby obchodní zástupce působit co…

Článek v rámci předplatného icon V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete

Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…

Článek v rámci předplatného icon „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…

Článek v rámci předplatného icon Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky

Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…

6. ročník konference Zákazník 2030

6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Článek v rámci předplatného icon Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“

Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…

Článek v rámci předplatného icon Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého

Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…

Článek v rámci předplatného icon 4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…

Výpis 170182 z celkem 1903