Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient říká, tím lépe dovedete slyšet různé nuance a detaily, díky kterým…
Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…
Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…
Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…