Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon 7 vlastností, se kterými se nelze stát dobrým prodejcem

Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším důvodům, kvůli kterým musí prodejci opustit své zaměstnání. Jedná se o zásadní systémové…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…

Článek v rámci předplatného icon Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

Článek v rámci předplatného icon 7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného icon Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…

Článek v rámci předplatného icon Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky

Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…

Článek v rámci předplatného icon Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…

Článek v rámci předplatného icon Získejte zpět ztraceného klienta

Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…

Výpis 13921404 z celkem 1903