To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…