Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste spokojení s tím, jak úspěšní na těchto schůzkách jste? Chtěli byste…
Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…