U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů. Mnoho prodejců si však upravuje čas toho, kdy lidem volají, podle…
Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…
Prodej je motorem veškerého businessu. A i přestože se může prodej po…
Někdy se stane, že telefonát, který s klientem nebo potenciálním zákazníkem…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…
Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní…