Marketing - zprávy z HR

icon Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je však třeba provádět je správně. Článek shrnuje tři nejdůležitější…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného icon Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Tři vlastnosti výkonného call centra

icon Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

icon Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného icon Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného icon Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného icon Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného icon Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

icon 10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

icon Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Výpis 157169 z celkem 174