Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Recenzní webová sídla jako zdroj informací

Firmy mohou získat prostřednictvím Internetu velké množství názorů na svoje produkty, ne všechny jsou však stejně věrohodné. Výborným zdrojem informací jsou však…

Integrace dat - háček v CRM systémech

icon Integrace dat - háček v CRM systémech

Všichni dodavatelé CRM systémů sice nabízejí nástroje pro integraci dat,…

Logistika je záležitostí kooperace

Článek v rámci předplatného icon Logistika je záležitostí kooperace

Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování…

Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Článek v rámci předplatného icon Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…

Několik rad pro středně velké CRM

Článek v rámci předplatného icon Několik rad pro středně velké CRM

Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět…

Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

icon Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat…

Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

icon Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

Naplánovat dobrý CRM systém znamená mnohem více než jen vhodný výběr…

Plus poštovné a balné...

icon Plus poštovné a balné...

Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu…

Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Článek v rámci předplatného icon Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…

Jak správně recyklovat reklamu

Článek v rámci předplatného icon Jak správně recyklovat reklamu

Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…

Je CRM software dost přítulný?

Článek v rámci předplatného icon Je CRM software dost přítulný?

Velkým problémem většiny CRM systémů je jejich…

Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje

Článek v rámci předplatného icon Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje

Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…

Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného icon Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…

Výpis 599611 z celkem 618