Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat strategickou empatií. Jde o to vytvořit na základě pochopení racionálních a emocionálních pohnutek v…

Newsletter jako strategický nástroj

icon Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…

Pravda o ceně samoobsluhy

icon Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného icon Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného icon Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

Trefa do barevného

Článek v rámci předplatného icon Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného icon Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…

Personalizace může umlčet fámy

icon Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného icon Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

icon Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

Jak zpracovat často kladené dotazy

icon Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…

Zákaznická spokojenost nade vše

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…

Článek v rámci předplatného icon Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…

Výpis 534546 z celkem 618