Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného icon Jak mohou značky zdvojnásobit své ROI z influencer marketingu?

Influencer marketing má potenciál nabídnout velkou efektivitu a návratnost investic, nicméně marketéři se dlouhodobě potýkají s efektivním měřením jeho dopadu...

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky

V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…

Článek v rámci předplatného icon 6 zajímavých finančních faktů o mileniálech

Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své…

Článek v rámci předplatného icon Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí

S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…

Článek v rámci předplatného icon B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?

Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…

Článek v rámci předplatného icon Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii

Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …

Článek v rámci předplatného icon 5 důvodů, proč váš web sabotuje úspěšnost reklam na Google

Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…

Článek v rámci předplatného icon COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…

Článek v rámci předplatného icon Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více?

Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, které brzdí produktivitu vašeho obsahového marketingu

Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…

Článek v rámci předplatného icon Připravte svou strategii pro online marketing na blížící se recesi

Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…

Článek v rámci předplatného icon Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat

Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…

Výpis 2739 z celkem 564