Zatímco některé filmy investují do nákladné reklamní produkce, jiné zkouší levnější způsoby. Například populární výrobce kukuřičných lupínků Doritos bude vysílat reklamu, na kterou jej přivedl amatér. Během posledních let získává tento trend na popularitě i u velkých výrobců jako je Coca-cola nebo…
Přestože prodej piva ve Spojených státech stagnuje, lihoviny se těší…
Necítíte se v zaměstnání dobře? Na vině může být firemní kultura Nově získané zajímavé zaměstnání ještě nemusí znamenat spokojenost.…
Nejvyšší DPH zatěžuje Evropu Neopomenutelný příjem rozpočtu většiny vyspělých zemí tvoří daň z příjmu.…
V čem spočívá sedm největších hříchů obchodníků?- Upovídanost. Někteří při…
Pokud se vládě Mirka Topolánka podaří prosadit programová prohlášení, mohli…
Marketingové trendy z USA pro rok 2007
Jaké jsou ve světě daně pro firmy
Opilost v práci se nevyplácí