Když zákazník vymýšlí reklamy

Zatímco některé filmy investují do nákladné reklamní produkce, jiné zkouší levnější způsoby. Například populární výrobce kukuřičných lupínků Doritos bude vysílat reklamu, na kterou jej přivedl amatér. Během posledních let získává tento trend na popularitě i u velkých výrobců jako je Coca-cola nebo Chevrolet.

Doritos spustili v září soutěž „vytvoř si vlastní reklamu“ ve spolupráci se serverem Yahoo!. Získali více než 1000 šotů o délce zhruba třicet vteřin. Dali nadšencům k dispozici loga, klipy, hudbu a některé standardní nástroje. Byli údajně příjemně překvapeni kvalitou zaslaných návrhů.

Pět nejlepších vyhodnocených reklam bylo odvysíláno 5. ledna. Na stránkách probíhalo další hlasování a vítězná reklama byla vyhlášena 4. února a následně vysílána bez střihu a úprav v televizi.

-av-
Zdroj: CIO Insight - web pro vedoucí pracovníky - aktuální články, případové studie.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO Insight
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace