Marketingové trendy z USA pro rok 2007

Vytisknout

S p o t ř e b i t e l s k é t r e n d y - p e r s p e k t i v n í s k u p i n y- Absolventi univerzit. Internet jepředevším primární zdroj informací a zábavy absolventů. Ti ale také plánují nákup oblečení na promoci, pojištění a dalších produktů. Téměř 80 % respondentů z řad absolventů nakupuje on-line.- Solventní pracující ženy. Tato skupina neustále roste a více než polovina jich k nákupům také využívá internet.- Asijský populační růst. Jižní region USA se chlubí nejrychleji rostoucí asijskou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace