Přímé oslovení prostřednictvím telefonu

Vytisknout

Někteří prodejci si myslí, že přímé telefonické oslovení zákazníka je ztráta času. Ano, když nepoužíváte správnou techniku. Dobré telefonické oslovení může přivést dlouhodobý vztah se zákazníkem. Ale jak na to?Příprava. Musíme si stanovit jasný cíl oslovení, což je udělat dobrý dojem a zajistit schůzku. Proberte si svoje potencionální zákazníky, jestli mohou mít skutečný zájem o váš produkt.Buďte inovativní. Nabídněte to, co vaše konkurence zanedbává. Prozkoumejte, covaši potencionální zákazníci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace