Články z oblasti vzdělávání a poradenství

LinkedIn zavedl funkci Stories. Přiblížil se tak ostatním sociálním sítím

LinkedIn je aktuální poslední sociální platformou, která zavedla populární formát sdílení aktuálních…

Tušíte, jak monitorovat pověst vaší značky na sociálních sítích?

Bez sociálních sítích se v dnešní době jen stěží obejdete. Každý typ produktu sice nevyžaduje denní…

3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…

Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků?

Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je poměrně těžké udržet…

Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to

Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.

5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům

Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš přístup robotickým. Udělejte…

Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží online namísto nakupování v …

Výpis 4654 z celkem 987