Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tušíte, jak monitorovat pověst vaší značky na sociálních sítích?

Bez sociálních sítích se v dnešní době jen stěží obejdete. Každý typ produktu sice nevyžaduje denní…

3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…

Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků?

Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je poměrně těžké udržet…

Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to

Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.

5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům

Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš přístup robotickým. Udělejte…

Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…

Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…

Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží online namísto nakupování v …

7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…

Výpis 3745 z celkem 977