Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh můžete spojit se vznikem…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních…
Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit zkušenostmi i soustavným…
Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou nejsou na nabízené produkty…
Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým nejlepším způsobem je…
Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice…
Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny jako „výtahový prodej“…
I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i…
Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou spolupracovat a přejde ke…