Co je emoční inteligence a jakou má spojitost s klasickou inteligencí, která se měří koeficientem…
Každá značka, firma nebo produkt by za sebou měly mít určitý příběh. Ten by měl vysvětlovat…
Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační dovednosti jsou základem…
Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi dělají to, co dělají,…
Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se dlouhodobou obchodní strategií…
Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce produktů co nejvíce VIP…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…
V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků žije z doporučení a…
B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B obchod vyžaduje vysokou…