Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování dlouhodobých obchodních vztahů se…

Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního…

5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do…

5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta

Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout rozladěné klienty.…

7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se…

4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje…

4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje pro servisní síť Volkswagen…

Výpis 145153 z celkem 453