Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…

Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…

Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…

6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…

Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi…

Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb

Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že nějaký specifický problém…

Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti…

Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet

Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo…

Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit…

Výpis 19 z celkem 453