Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Více empatie do zákaznického servisu

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…

Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost

Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…

8 kroků k získání loajální klientely

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků,…

6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…

4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále vylepšuje. A v následujícím…

Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče?…

Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z …

Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme…

3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba…

Výpis 163171 z celkem 453