Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že klíčovou.…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…
I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek,…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě uběhlé interakce s …
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny obchodu? A víte, jak se těchto…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při…