Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela přirozené. Většina z nás…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří úspěšně uzavřít. Zde je…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty nejdůležitější postavy téměř v …
Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v nesnázích, když na…
Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká, že by bylo lepší, kdyby…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …