I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…
Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste…
Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada…
Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze…
Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se dají vysledovat obecně…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…