Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na…

Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…

Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…

Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste…

Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada…

Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze…

Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se dají vysledovat obecně…

Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…

Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval, ale nakonec z podpisu…

Výpis 6472 z celkem 455