Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může být zásadní pro uzavření…

Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne vysvětlit i to, jak produkt…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování…

Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do…

Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to jediné, co rozhoduje o…

Každodenní vyjednávání

Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život. Můžete vyjednávat o…

Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat ostatním respekt. Chcete-li…

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru jsme se totiž jen chvíli…

Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá telefony a už vůbec nevolá…

Výpis 370378 z celkem 454