Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním…
Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o druhém řeknou více než…
První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často stává, že na něj není…
Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní…
V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením,…
Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací, tím větší šance mají na…
Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient…
Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto…